Little Rascals

We're not talking about soda, folks. This forum is dedicated to Funko's stylish Pop! series of vinyl figures, with or without springs.
Forum rules
This section is for general Pop discussion, not showing off your recent acquisitions. Please use the Dance Hall for collection addition pictures.

Please post Funko subscription box and item discussions in the Powered By Funko section.
Psoup122
Posts: 65
Joined: Fri Feb 10, 2017 7:30 pm

Little Rascals

Postby Psoup122 » Mon Oct 21, 2019 11:45 am

How about a Little Rascals line?
Alfalfa
Spanky
Buckwheat
Stymie
Darla
Pete the dog

User avatar
SableGem
Posts: 50
Joined: Mon May 06, 2019 1:02 pm
Contact:

Re: Little Rascals

Postby SableGem » Mon Oct 21, 2019 1:08 pm

That would be amazing! I would buy them I know that for a fact
Hi I am Anthony from Fl
Main interests are
Dragonball
Ad icons
Disney
Marvel
Love meeting so many fellow collectors and glad to be part of such a great community
:freddy1:

Afrofreddy
Posts: 182
Joined: Wed Apr 25, 2018 4:15 pm
Location: Tacoma

Re: Little Rascals

Postby Afrofreddy » Sat Oct 26, 2019 2:47 am

why has this not been done!!! lol they did sandlot now we need these :)
Hi, my name is Sean

Image ImageImageImageImage

The1one1
Posts: 674
Joined: Fri Mar 31, 2017 3:07 am
Location: Kaneohe, hawaii
Contact:

Re: Little Rascals

Postby The1one1 » Sat Oct 26, 2019 7:12 am

Interesting. Never thought of that one from back in the day... personally I’d like to see a Fat Albert line of pops! Either way they’d both be super cool!
Aloha! Call me Cliffy!
IG: The1one1

Image Image

User avatar
Mjacob78
Posts: 1003
Joined: Fri Apr 21, 2017 9:57 am
Location: Winter Garden , Florida

Re: Little Rascals

Postby Mjacob78 » Sat Oct 26, 2019 9:27 am

I would like this :)
Gotta love those pops :freddy2:
Pop count :480 and climbing
ImageImage

User avatar
o2thedbld5
Posts: 1062
Joined: Wed Aug 09, 2017 2:47 pm
Location: Orange County

Re: Little Rascals

Postby o2thedbld5 » Sat Oct 26, 2019 9:36 am

This has been a want of mine for the longest time!!
Need the whooole gang. "We got a dollar, we got a dollar, we got a dollar, hey hey hey"
This be Aud, o2thedbld, odd!
Fav pop: Thumper :bunny:
ISO: Mars Attacks Martian, Badtz Maru, Michael Jackson

ImageImageImage

User avatar
RSVHockeyDad
Posts: 867
Joined: Thu May 18, 2017 8:49 pm

Re: Little Rascals

Postby RSVHockeyDad » Sat Oct 26, 2019 11:21 am

We've been asking for this for YEARS AND YEARS. Every time I see a post asking for this I just sigh ... it's time ... let's do this already!
I'm Greg. My son is "RSVHockeyDude". We collect Funko products together.
Pop! Count = 1815
Pop! Pez Count = 107
Other Funko Products (Hikari, Vynl, Wobblers, etc) = 87
Proto Count = 8 (All NHL Protos)


Image

User avatar
Boymom4
Posts: 2175
Joined: Sun Jul 30, 2017 8:15 pm

Re: Little Rascals

Postby Boymom4 » Sat Oct 26, 2019 1:09 pm

o2thedbld5 wrote:This has been a want of mine for the longest time!!
Need the whooole gang. "We got a dollar, we got a dollar, we got a dollar, hey hey hey"

I'd also love to see this happen. On a side note I now have Buckwheat's song stuck in my head lol :)

User avatar
divade23
Posts: 1316
Joined: Wed May 10, 2017 11:24 am

Re: Little Rascals

Postby divade23 » Sat Oct 26, 2019 1:59 pm

These would be adorable.
Diedre Loves her Funko Family

Image

User avatar
omarwinkie
Posts: 426
Joined: Sun May 07, 2017 8:36 pm
Location: L.A.California

Re: Little Rascals

Postby omarwinkie » Sat Oct 26, 2019 2:23 pm

this is a must, as well as all the classics. albert and Costello, laurel and hardy and three stooges pops would be great

User avatar
renardchua
Posts: 1341
Joined: Mon Sep 17, 2018 2:21 am
Location: Manila, Philippines
Contact:

Re: Little Rascals

Postby renardchua » Sat Oct 26, 2019 2:48 pm

Alfalfa should have a chase, with the cowlick that is standing up. lol lol lol
Hi, I’m Renard. :freddy3:
Instagram: @renardchua

User avatar
KidMarvel
Rookie Of The year
Rookie Of The year
Posts: 3390
Joined: Sun Mar 11, 2018 5:49 am
Location: Singapore
Contact:

Re: Little Rascals

Postby KidMarvel » Sat Oct 26, 2019 3:49 pm

renardchua wrote:Alfalfa should have a chase, with the cowlick that is standing up. lol lol lol


Lol that brought alot of laughter to my childhood days. Would definitely be down for some lil Rascals!
Name: Randall
Collector of Pops, Dorbz, Minis, PSH, Hikaris and Vynl

IG: www.instagram.com/funkoforeveryone/
"A story behind every figure"
There's always room for more Disney Magic and Marvel Adventure
ImageImageImageImage

User avatar
Skatervic23
Posts: 460
Joined: Thu Sep 01, 2016 12:13 am
Location: Bellflower, California
Contact:

Re: Little Rascals

Postby Skatervic23 » Sat Oct 26, 2019 4:23 pm

Psoup122 wrote:How about a Little Rascals line?
Alfalfa
Spanky
Buckwheat
Stymie
Darla
Pete the dog


Oh yes I must have them if they made pops!!!
Image

Image

Image

User avatar
methodsmadness
Posts: 613
Joined: Tue Apr 11, 2017 12:06 am
Location: Los Angeles

Re: Little Rascals

Postby methodsmadness » Sat Oct 26, 2019 5:26 pm

I feel like this line would be a hit with both older and newer collectors - do it Funko!!
Love the MOTU line, keep 'em coming please!
Image Image

funkosundae
Posts: 870
Joined: Mon May 22, 2017 8:20 pm

Re: Little Rascals

Postby funkosundae » Sat Oct 26, 2019 7:35 pm

I would love to see a Buckwheat in Black N White.

User avatar
lavery01
Posts: 2712
Joined: Sun Oct 23, 2016 7:13 pm
Location: OC

Re: Little Rascals

Postby lavery01 » Sun Oct 27, 2019 12:38 am

Yes I would need the entire line, Darla and Alfafa are my favorite characters. Brings back a ton of memories for me. lol
Hi I'm Latricia \:D/

Image

User avatar
renardchua
Posts: 1341
Joined: Mon Sep 17, 2018 2:21 am
Location: Manila, Philippines
Contact:

Re: Little Rascals

Postby renardchua » Sun Oct 27, 2019 8:09 am

KidMarvel wrote:
renardchua wrote:Alfalfa should have a chase, with the cowlick that is standing up. lol lol lol


Lol that brought alot of laughter to my childhood days. Would definitely be down for some lil Rascals!


Same goes here. Definitely one of my favorite movies growing up! :D
Hi, I’m Renard. :freddy3:
Instagram: @renardchua

User avatar
philipali
Posts: 1841
Joined: Fri Dec 12, 2014 1:26 pm
Location: Davao City, Philippines
Contact:

Re: Little Rascals

Postby philipali » Sun Oct 27, 2019 6:22 pm

Psoup122 wrote:How about a Little Rascals line?
Alfalfa
Spanky
Buckwheat
Stymie
Darla
Pete the dog


We got a dollar..We got a dollar.. We got a dollar hey hey hey!!! :D
Image Image
Image ImageImage

User avatar
Angelina
Posts: 138
Joined: Mon Apr 28, 2014 3:04 am
Location: Chula Vista, CA
Contact:

Re: Little Rascals

Postby Angelina » Sun Oct 27, 2019 6:43 pm

Never realized how much I need this collection to happen till now.
I solemnly swear that I am up to no good!

Image

User avatar
2017fanatic
Posts: 1804
Joined: Mon Aug 01, 2016 3:57 pm
Location: San Diego, CA

Re: Little Rascals

Postby 2017fanatic » Sun Oct 27, 2019 7:36 pm

oh man! how has this not been discussed sooner? one of my all time favorites! "i got a dolla, I got a dolla" :)
Funatic of all things Funko!!

Psoup122
Posts: 65
Joined: Fri Feb 10, 2017 7:30 pm

Re: Little Rascals

Postby Psoup122 » Mon Oct 28, 2019 1:40 pm

Black and White chase ones

User avatar
Brutesquad
Posts: 928
Joined: Thu Jun 02, 2016 11:19 am
Location: Surface of the Sun, AZ

Re: Little Rascals

Postby Brutesquad » Mon Oct 28, 2019 1:53 pm

The1one1 wrote:Interesting. Never thought of that one from back in the day... personally I’d like to see a Fat Albert line of pops! Either way they’d both be super cool!


Lil Rascals would be cool..but yeah, I kinda wanted Fat Albert and the Gang Pops too..mostly Dumb Donald..:)

User avatar
MattyPHATty
Posts: 2025
Joined: Sun Oct 02, 2016 8:37 pm

Re: Little Rascals

Postby MattyPHATty » Mon Oct 28, 2019 2:07 pm

I would love these. I used to rent the movies all the time on VHS as a kid
Image

User avatar
NCDS
Posts: 3875
Joined: Tue Mar 15, 2016 10:57 am

Re: Little Rascals

Postby NCDS » Mon Oct 28, 2019 2:35 pm

It's kinda crazy we haven't seen these yet. I would imagine they have to be on Funko's wish list to make.
2018 Punk Rock Bowling Champion
Image

User avatar
jondru
Posts: 1481
Joined: Mon Sep 30, 2013 7:32 pm
Location: San Diego

Re: Little Rascals

Postby jondru » Mon Oct 28, 2019 3:03 pm

NCDS wrote:It's kinda crazy we haven't seen these yet. I would imagine they have to be on Funko's wish list to make.

agree
Andrew
Image

User avatar
Nemesis989
Posts: 2149
Joined: Thu May 04, 2017 5:51 pm
Location: Alberta, Canada

Re: Little Rascals

Postby Nemesis989 » Mon Oct 28, 2019 3:22 pm

I wouldn't mind seeing a pop for that little rascal dog Pete. Although we do have the Target dog which is close
Thank you everyone for this awesome community

The1one1
Posts: 674
Joined: Fri Mar 31, 2017 3:07 am
Location: Kaneohe, hawaii
Contact:

Re: Little Rascals

Postby The1one1 » Tue Oct 29, 2019 7:55 pm

Brutesquad wrote:
The1one1 wrote:Interesting. Never thought of that one from back in the day... personally I’d like to see a Fat Albert line of pops! Either way they’d both be super cool!


Lil Rascals would be cool..but yeah, I kinda wanted Fat Albert and the Gang Pops too..mostly Dumb Donald..:)


Yup. Mush mouth and dumb Donald are my faves
Aloha! Call me Cliffy!
IG: The1one1

Image Image


Return to “Pop!”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot]