Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

We're not talking about soda, folks. This forum is dedicated to Funko's stylish Pop! series of vinyl figures, with or without springs.
Forum rules
This section is for general Pop discussion, not showing off your recent acquisitions. Please use the Dance Hall for collection addition pictures.

Please post Funko subscription box and item discussions in the Powered By Funko section.
FredKruger
Posts: 528
Joined: Sat Sep 03, 2016 4:47 pm

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby FredKruger » Fri Sep 21, 2018 5:42 pm

KidMarvel wrote:
Thehueys wrote:
philipali wrote:
lol.... People just get crazier each day


I’m a 6’4 college baseball player haha so I’m not tooooo worried about that but I hope it doesn’t get to that point!


Lol you're pretty much covered there. :D


Unless he runs into a flipper who has done some sort of mma training...........

User avatar
KidMarvel
Posts: 1989
Joined: Sun Mar 11, 2018 5:49 am
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby KidMarvel » Fri Sep 21, 2018 7:16 pm

Lol Assault and Battery at Target over Funko.
Name: Randall
Collector of Pops, Dorbz, Minis, PSH, Hikaris and Vynl

IG: www.instagram.com/funkoforeveryone/
"A story behind every figure"
There's always room for more Disney Magic and Marvel Adventure
ImageImageImage

FredKruger
Posts: 528
Joined: Sat Sep 03, 2016 4:47 pm

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby FredKruger » Sat Sep 22, 2018 12:35 am

KidMarvel wrote:Lol Assault and Battery at Target over Funko.


And over maybe $100, it's crazy what people will do for a buck.

User avatar
Thehueys
Posts: 549
Joined: Sat May 05, 2018 11:50 pm
Location: Portland, OR
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby Thehueys » Sat Sep 22, 2018 12:54 am

FredKruger wrote:
KidMarvel wrote:
Thehueys wrote:
I’m a 6’4 college baseball player haha so I’m not tooooo worried about that but I hope it doesn’t get to that point!


Lol you're pretty much covered there. :D


Unless he runs into a flipper who has done some sort of mma training...........



Yea at that point I might as well bow down and just accept my defeat haha
Been collecting since 2012!! Absolutely love everything funko related. Current pop count of pops in my collection is over 1800 in box and out of box!!

The main line I collect is ad icons. But as soon as more myths come or expect me to go HAM on that line! Absolutely love flocked pops too!!

User avatar
Thehueys
Posts: 549
Joined: Sat May 05, 2018 11:50 pm
Location: Portland, OR
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby Thehueys » Sat Sep 22, 2018 12:54 am

philipali wrote:
KidMarvel wrote:
Thehueys wrote:
I’m a 6’4 college baseball player haha so I’m not tooooo worried about that but I hope it doesn’t get to that point!


Lol you're pretty much covered there. :D


No one will dare do that..hahaha



I sure hope not lol lol lol I hope nothing like that happens.
Been collecting since 2012!! Absolutely love everything funko related. Current pop count of pops in my collection is over 1800 in box and out of box!!

The main line I collect is ad icons. But as soon as more myths come or expect me to go HAM on that line! Absolutely love flocked pops too!!

philipali
Posts: 1500
Joined: Fri Dec 12, 2014 1:26 pm
Location: Davao City, Philippines
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby philipali » Sat Sep 22, 2018 9:57 pm

Thehueys wrote:
philipali wrote:
KidMarvel wrote:
Lol you're pretty much covered there. :D


No one will dare do that..hahaha



I sure hope not lol lol lol I hope nothing like that happens.


Yeah ...it just does not make sense
Image ImageImage

User avatar
Hachiman
Posts: 224
Joined: Wed May 23, 2018 2:28 pm
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby Hachiman » Mon Sep 24, 2018 3:01 pm

FredKruger wrote:
KidMarvel wrote:Lol Assault and Battery at Target over Funko.


And over maybe $100, it's crazy what people will do for a buck.


Flippers do crazy things to each other.

At my local mall someone called the cops and said the guy in front of them had a weapon, just so they could get a Chase at Hot Topic.

User avatar
KidMarvel
Posts: 1989
Joined: Sun Mar 11, 2018 5:49 am
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby KidMarvel » Mon Sep 24, 2018 6:12 pm

Hachiman wrote:
FredKruger wrote:
KidMarvel wrote:Lol Assault and Battery at Target over Funko.


And over maybe $100, it's crazy what people will do for a buck.


Flippers do crazy things to each other.

At my local mall someone called the cops and said the guy in front of them had a weapon, just so they could get a Chase at Hot Topic.


Wow seriously?! That is so messed up risking getting someone falsely charged or arrested by the Police just for a Funko Pop.
Name: Randall
Collector of Pops, Dorbz, Minis, PSH, Hikaris and Vynl

IG: www.instagram.com/funkoforeveryone/
"A story behind every figure"
There's always room for more Disney Magic and Marvel Adventure
ImageImageImage

FredKruger
Posts: 528
Joined: Sat Sep 03, 2016 4:47 pm

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby FredKruger » Mon Sep 24, 2018 7:25 pm

KidMarvel wrote:
Hachiman wrote:
FredKruger wrote:
And over maybe $100, it's crazy what people will do for a buck.


Flippers do crazy things to each other.

At my local mall someone called the cops and said the guy in front of them had a weapon, just so they could get a Chase at Hot Topic.


Wow seriously?! That is so messed up risking getting someone falsely charged or arrested by the Police just for a Funko Pop.


Well trying to get a chase isnt necessarily flipping, but that's crazy. If the story is out there, got to be able to catch who made the call if they ever show up again. That's pretty messed up.

User avatar
KidMarvel
Posts: 1989
Joined: Sun Mar 11, 2018 5:49 am
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby KidMarvel » Tue Sep 25, 2018 6:22 pm

FredKruger wrote:
KidMarvel wrote:
Hachiman wrote:
Flippers do crazy things to each other.

At my local mall someone called the cops and said the guy in front of them had a weapon, just so they could get a Chase at Hot Topic.


Wow seriously?! That is so messed up risking getting someone falsely charged or arrested by the Police just for a Funko Pop.


Well trying to get a chase isnt necessarily flipping, but that's crazy. If the story is out there, got to be able to catch who made the call if they ever show up again. That's pretty messed up.


Isnt a false call to the cops a crime as well? Kind of hard to prove as well though. Hope y'all knpw who it is and can prevent it from happening again!
Name: Randall
Collector of Pops, Dorbz, Minis, PSH, Hikaris and Vynl

IG: www.instagram.com/funkoforeveryone/
"A story behind every figure"
There's always room for more Disney Magic and Marvel Adventure
ImageImageImage

BestDadEver
Posts: 102
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby BestDadEver » Tue Sep 25, 2018 8:22 pm

It’s true. The amoob If money that one get fronbselking these is not that big. Especially if you sell on eBay. Things are just getting out of control over a toy.

User avatar
Hachiman
Posts: 224
Joined: Wed May 23, 2018 2:28 pm
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby Hachiman » Wed Sep 26, 2018 3:29 pm

KidMarvel wrote:
FredKruger wrote:
KidMarvel wrote:
Wow seriously?! That is so messed up risking getting someone falsely charged or arrested by the Police just for a Funko Pop.


Well trying to get a chase isnt necessarily flipping, but that's crazy. If the story is out there, got to be able to catch who made the call if they ever show up again. That's pretty messed up.


Isnt a false call to the cops a crime as well? Kind of hard to prove as well though. Hope y'all knpw who it is and can prevent it from happening again!


Yep. Talking to the Hot Topic employee when the cops and mall security realized what happened (after the fact, he already left) that guy is now permanently banned from the entire mall. Not sure if any charges were filed, but he is no longer welcome at the mall, let alone the Hot Topic.

User avatar
KidMarvel
Posts: 1989
Joined: Sun Mar 11, 2018 5:49 am
Contact:

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby KidMarvel » Wed Sep 26, 2018 6:58 pm

Hachiman wrote:
KidMarvel wrote:
FredKruger wrote:
Well trying to get a chase isnt necessarily flipping, but that's crazy. If the story is out there, got to be able to catch who made the call if they ever show up again. That's pretty messed up.


Isnt a false call to the cops a crime as well? Kind of hard to prove as well though. Hope y'all knpw who it is and can prevent it from happening again!


Yep. Talking to the Hot Topic employee when the cops and mall security realized what happened (after the fact, he already left) that guy is now permanently banned from the entire mall. Not sure if any charges were filed, but he is no longer welcome at the mall, let alone the Hot Topic.


Kudos to the mall management for taking this step. This fella really had it coming to him.
Name: Randall
Collector of Pops, Dorbz, Minis, PSH, Hikaris and Vynl

IG: www.instagram.com/funkoforeveryone/
"A story behind every figure"
There's always room for more Disney Magic and Marvel Adventure
ImageImageImage

funkosundae
Posts: 437
Joined: Mon May 22, 2017 8:20 pm

Re: Target Exclusive Ad Icon Bazooka Joe / Target Exclusive Ad Icon Noid

Postby funkosundae » Sat Sep 29, 2018 4:23 pm

Bazooka Joe should come with a piece of GUM!!


Return to “Pop!”

Who is online

Users browsing this forum: danieljh14, Stoatmaster